۰ نفر

معاول اول قوه قضاییه؛

فضای مجازی درباره دادگاه سقوط هواپیمای اوکراینی با اخبار غلط پر شده است

۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹
کد خبر: 583278
فضای مجازی درباره دادگاه سقوط هواپیمای اوکراینی با اخبار غلط پر شده است

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه اتاق فکر دشمن برای بازدارندگی انقلاب با تمام قوا به میدان آمده و به دنبال ایجاد تنش است، گفت: شایعه مهم‌ترین ابزاری است که اتحاد مسلمانان را از بین می‌برد و دشمن را پیروز می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام مصدق در جلسه قرآنی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به تفسیر آیه ۸۳ سوره مبارکه نساء پرداخت و مطابق این آیه، شایعه‌سازی را یکی از بلا‌های بزرگ تهدیدکننده جامعه اسلامی برشمرد.

وی با بیان اینکه خطاب این آیه مسلمانان هستند، تصریح کرد: شایعه مهم‌ترین ابزاری است که اتحاد مسلمانان را از بین می‌برد و دشمن را پیروز می‌کند.

معاول اول قوه قضاییه با بیان اینکه اتاق فکر دشمن برای بازدارندگی انقلاب با تمام قوا به میدان آمده و به دنبال ایجاد تنش است، افزود: استکبار در قضیه بنزین توطئه‌های شومی را تدارک دیده بود و در دادگاه پرونده اوکراین هم فضای مجازی را از اخبار غلط پر کرده‌اند.

این مسئول عالی قضایی با بیان اینکه امروز از نزدیک شاهد هستیم که دولت ۲۴ ساعته با تمام محدودیت‌های در تلاش است تا وضعیت معیشتی مردم را سامان دهد، افزود: به دنبال ساماندهی زیرساخت‌ها هستند، چون در سال‌های اخیر با کمبود‌های زیادی در این زمینه روبه رو شدیم و امیدوارم خداوند متعال هم کمک کند.