۰ نفر

تصادف مرد جوان، جنایی شد

۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۳۲
کد خبر: 579096
تصادف مرد جوان، جنایی شد

زن میانسال پس از تصادف مرگبار پسرش، از عروس خود و یک راننده به اتهام قتل شکایت کرد و مدعی شد آنها در مرگ پسرش نقش داشته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جام‌جم، چند روز پیش زن میانسالی باحضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران اعلام کرد مرگ پسر ۳۲ ساله‌اش مشکوک است، گمان می‌کند که عروسش و یک راننده در این ماجرا نقش داشته باشند و از آن دو شکایت کرد.

پس از این شکایت، پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و شاکی در تحقیقات گفت: «پسرم راننده آژانس بود. چندی پیش او و عروسم سوار خودروی تیبایشان، از غرب تهران راهی خانه‌شان بودند که تصادف کردند. پسرم به دلیل شدت تصادف فوت کرد و عروسم بعد از ۲۷ روز بستری بودن در بیمارستان، زنده ماند. او به‌درستی حرف نمی‌زند و گمان می‌کنم در تصادف پسرم عمدی در کار بوده و راز آن را عروسم می‌داند.

این همه ماجرا نبود و وقتی به بیمارستان رفتم، متوجه شدم راننده سمندی به اورژانس زنگ زده و تصادف پسرم را به آنها گزارش داده است. او که شاهد تصادف بوده، پسرم را به بیمارستان انتقال داده است. راننده آژانس در حرف‌هایش تناقض داشت و احتمال می‌دهم دروغ می‌گوید.» راننده و عروس جوان مورد تحقیقات قرارگرفتند. راننده مدعی شد با دیدن صحنه تصادف زن و مرد مجروح را به بیمارستان انتقال داده است.

همچنین عروس خانواده نیز در تحقیقات پلیسی گفت: «بعد از مهمانی شبانه متوجه شدیم دو خودرو ما را تعقیب می‌کنند. همسرم قصد داشت از دست آنها فرار کند، اما خودرو با تپه‌ای برخورد کرد و واژگون شد.»

 حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: «با توجه به گفته‌های دو مظنون پرونده، تحقیقات برای رازگشایی از تصادف مرگبار ادامه دارد.»