۰ نفر

معاون اول قوه قضاییه؛

دولت، فعل ها و ترک فعل‌ های دولت سابق را جبران می‌ کند / وضعیت انبارهای اموال تملیکی مربوط به دولت فعلی نیست

۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
کد خبر: 578835
 دولت، فعل ها و ترک فعل‌ های دولت سابق را جبران می‌ کند / وضعیت انبارهای اموال تملیکی مربوط به دولت فعلی نیست

معاون اول قوه قضاییه گفت: دولت سیزدهم برخی از کار‌ها اعم از فعل‌ها و ترک فعل‌هایی که در دولت سابق اتفاق افتاد را جبران می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌الاسلام مصدق در مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اتحاد سه قوه در کشور تصریح کرد: خداوند را شاکریم که امروز هر سه قوه به صورت همدل، هم‌فکر و جهادی با کمک هم برای حل و رفع مشکلات مردم گام‌های محکم و استوار برمی‌دارند.

وی تاکید کرد: چشم امید مردم به سه قوه است و امروز هر یک از این سه قوه، با رویکرد رفع مشکلات مردم فعالیت می‌کنند.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به فعالیت‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: تلاش‌های دولت در این مدت کوتاه مشهود است. دولت سیزدهم برخی از کار‌ها اعم از فعل‌ها و ترک فعل‌هایی که در دولت سابق اتفاق افتاد را جبران می‌کند.

مصدق همچنین با اشاره به بازدید رییس قوه قضاییه از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: اخیراً رییس قوه قضاییه با بازدیدی که از انبار‌های سازمان اموال تملیکی داشتند به کمک دولت آمدند.

مصدق گفت: دولت دستور داد که موارد ناظر بر بلاتکلیفی کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی جبران شود. این مواردی که می‌بینید مربوط به چندماهه این دولت نیست. از وقتی که دولت سر کار آمده ریاست جمهوری و وزرای مربوطه دستور دادند تا این‌ اموال دپوشده ساماندهی شود. قوه قضاییه هم به کمک آمده و بازدیدی انجام داده است تا با کمک دولت برنامه‌ریزی کنند تا کار‌هایی را برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.