۰ نفر

دامادکشی در هواخواهی از خواهر

۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۸:۰۵
کد خبر: 578396
دامادکشی در هواخواهی از خواهر

مرد جوان وقتی متوجه دعوای خواهرش با داماد خانواده شد، برای میانجیگری رفت اما با ضربه قمه دامادشان را کشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جام‌جم، شامگاه جمعه هفتم آبان امسال مردی در خانه‌اش حوالی مسعودیه تهران با ضربه‌های قمه به‌شدت زخمی شد و ساعاتی بعددر بیمارستان فوت شد.
 مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، ابتدا به تحقیقات از همسر او پرداختند که گفت: من و شوهرم با هم دچار اختلاف‌هایی شده و مدام دعوایمان می‌شد. شدت این اختلاف‌ها این اواخر بیشتر شده بود. شب حادثه دوباره دعوایمان شد، از شدت ناراحتی به برادرم زنگ زدم تا بیاید و با شوهرم حرف بزند تا شاید اخلاق و رفتارش بهتر شود.

خودم هم راهی خانه پدری‌ام شدم. آخر شب فهمیدم شوهرم به دست برادرم به قتل رسیده است.  در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد برادرزن مقتول با دو نفراز دوستانش بعد از قتل فراری شدند که آنها تحت تعقیب قرار گرفتند. سرانجام دو روز پیش رد مخفیگاه برادر زن مقتول به دست آمد و او بازداشت شد.

متهم با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد بازجویی قرار گرفت و در جریان تحقیقات گفت: مدتی بود که میان خواهرم وشوهرش شکر آب شده بود. خواهرم از رفتار همسرش گلایه می‌کرد. شب قتل دوباره به من زنگ زد که با هم دعوایشان شده. من با دو نفراز دوستانم بودم که با آنها رفتیم خانه دامادمان تا با او حرف بزنیم که دعوایمان بالا گرفت.

او در خانه قمه داشت که با آن سمت من و دوستانم حمله ورشد. با دامادمان درگیر شدم و با گرفتن قمه از دستش، دراوج عصبانیت و ناراحتی ضربه‌هایی به وی زدم و او را به‌شدت زخمی کردم. بعد هم بیرون آمده و با دوستانم فرار کردم. روزبعد فهمیدم او فوت شده است.  با اعتراف متهم به قتل داماد خانواده، دو دوست او که در این ماجرا شرکت داشتند، تسلیم شدند.  با دستوربازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران برای آنها قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.