۰ نفر

ورود دادستانی به ماجرای سرقت آب در گرگان

۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱
کد خبر: 570344
ورود دادستانی به ماجرای سرقت آب در گرگان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از آغاز رسیدگی ویژه به پرونده سرقت از یکی از منابع اصلی تامین آب مردم در گرگان خبر داد و گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد متهمان این پرونده که دو نفرند، از یکی از خطوط اصلی انتقال آب به گرگان به صورت غیرقانونی انشعاب گرفته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاینبه نقل از میزان، حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی افزود: رسیدگی به این پرونده به یکی از بازپرس‌های توانمند دادسرای گرگان سپرده شد و روز گذشته معاون حقوق عامه دادستانی نیز همراه با بازپرس پرونده، از محل این مخزن و خط انتقالی که بخش قابل توجهی از آب آشامیدنی مردم شهر گرگان را تامین می‌کند، بازدید کردند.

دادستان گرگان خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد متهمان این پرونده با بخشی از این آب زمین‌های کشاورزی خود را آبیاری می‌کردند.

سیدحسینی تصریح کرد: ماجرای این انشعاب غیرمجاز زمانی فاش شد که کارشناسان اداره آب و فاضلاب استان گلستان به مغایرت ورودی و خروجی آب مخزن شرق گرگان پی بردند و بررسی‌ها پرده از این اقدام غیرقانونی برداشت.

وی اظهار کرد: برای روشن‌شدن ابعاد دیگر این ماجرا، پرونده با دقت در حال بررسی و تکمیل تحقیقات است و به تدریج همه متهمان و مظنونان این پرونده به دادسرا احضار خواهند شد.

دادستان مرکز استان گلستان در پایان به شهروندان اطمینان داد که در برخورد با متخلفان این پرونده، هیچ مماشاتی نخواهد شد.