۰ نفر

گزارش نیمه اول معاملات امروز؛

صعود شاخص کل ادامه دارد / دوباره شاهد ورود پول حقیقی خواهیم بود؟

۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳
کد خبر: 677950
صعود شاخص کل ادامه دارد / دوباره شاهد ورود پول حقیقی خواهیم بود؟

تا نیمه اول معاملات امروز شاخص کل و هم وزن مانند دیروز در مسیر صعود هستند و شاخص کل در آستانه باز پس گیری کانال یک میلیون و۲۷۹ هزار واحدی است.ارزش معاملات خرد به هزار و۱۲۱ میلیارد تومان رسیده است و حقیقی ها ۱۰ میلیارد تومان از بازار خارج کرده‌اند.

به گزارش سرویس بورس اقتصادآنلاین؛کلیت بازار همچنان با برتری تقاضا کار خود را پیگیری می‌کند. امروز هم مانند دیروز شاخص هم وزن پشت شاخص کل پا در مسیر مثبت گذاشت.گرچه دیروز بورس یک روز بسیار دلنشین از لحاظ افزایش شاخص را پشت سر گذاشت اما ارزش معاملات خرد و میزان خروج حقیقی عاملی بود که می‌توانست باعث تردید در مثبت دیروز شاخص شود که مثبت های دیروز یک فرصت خروج بوده است یا آغاز تغییر روند شاخص و بازگشت به روزهای سبز؟گرچه در یک ساعت ابتدایی پس از مدتها دوباره شاهد ورود پول حقیقی بودیم اما همین مولفه در نیمه معاملات نشان از خروج ۱۰ میلیارد تومان توسط حقیقی ها دارد.ارزش معاملات هم به هزار و۱۲۱ میلیارد تومان رسیده است و باید دید آیا این ارقام در ادامه بهبود پیدا می‌کنند و شاهد ورود پول خواهیم بود یا خیر.

با گذشت نیمی از بازار،شاخص کل بیش از ۹ هزار واحد رشد داشته است و در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی قرار دارد.

فارس،فولاد،شستا و حکشتی از تاثیرگذارترین نمادها برروی شاخص کل بودند.

شاخص هم وزن نیز بیش از ۳هزار و ۴۴۹ واحد افزایش را ثبت کرده است.

همانطور که پیشتر نیز بدان اشاره شد؛ارزش معاملات نیز به هزار و۱۲۱ میلیارد تومان رسیده است و این در حالی است که حقیقی ها ۹ میلیارد تومان از بازار خارج کرده‌اند.

وبانک و خبنیان با ۸ و تمحرکه با ۶.۵ میلیارد تومان بیشترین ورود و شپنا با ۱۰،بپاس با ۸ و میدکو با ۶ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

در میان صنایع نیز،ماشین آلات و تجهیزات با ۷ میلیارد تومان صدرنشین جریان ورود پول است و در سمت مقابل فرآورده های نفتی با ۱۶.۵ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند.