۰ نفر

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس؛

تشکیل کمیته مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد برای تقویت بورس

۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۹:۰۲
کد خبر: 673476
تشکیل کمیته مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد برای تقویت بورس

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهادات مربوط به آنچه باید به عنوان مشوق‌ها در حوزه بورس در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شود، مشخص شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در تشریح نشست روز سه شنبه ۱۹ مهر ماه، کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان بورس دستورکار امروز کمیسیون اقتصادی بود که گزارش‌هایی از سوی کمیته تخصصی کمیسیون و سازمان بورس ارائه شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس تصمیم اخذ شده در نشست امروز،  کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهادات مربوط به آنچه باید به عنوان مشوق‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شود و همزمان آنچه نباید در دستورکار قرار گیرد و متاسفانه اکنون درحال انجام است لحاظط شود مانند قیمت گذاری دستوری در قالب گزارشی جمع‌بندی شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: این گزارش پس از تایید کمیسیون اقتصادی و وزارت اقتصاد به رییس جمهور ارائه شود تا در لایحه بودجه سال بعد مبنا قرار گیرد.