۰ نفر

گزارش نیمه معاملاتی؛

بورس پر پرواز ندارد / بازگشت شاخص کل به رنگ همیشگی

۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳
کد خبر: 671634
بورس پر پرواز ندارد / بازگشت شاخص کل به رنگ همیشگی

گرچه امروز بازار مثبت شروع کرد و بنظر می رسید بالاخره یک روز سبز بورس را شاهد باشیم اما قبل از نیمه معاملات شاخص کل با چرخش مواجه شد و نهایتا منفی شد. شاخص هم وزن ولی همچنان در مدار مثبت به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش سرویس بورس اقتصاد آنلاین؛ در سومین روز معاملاتی این هفته بالاخره شاخص کل حداقل برای مدتی سبز بودن را تجربه کرد ولی دوباره با شدت گرفتن فشار فروش و برتری عرضه بر تقاضا در نمادهای بزرگ تر و شاخص ساز شاخص کل دنده عقب گرفت و نهایتا تا نیمه معاملات افتی۵۹۲واحدی را به ثبت رسانده است.شاخص هم وزن ولی مثبت شروع کرد و تا نیمه معاملات با افزایشی۳۶۷واحدی همراه بوده است.حال باید دید افزایش عرضه در نمادهای بزرگ تر ادامه پیدا خواهد کرد یا شاهد برتری و افزایش تقاضا در کلیت بازار در خواهیم بود.

شاخص کل بورس تا نیمه معاملات با ثبت افتی۵۹۲واحدی در نیمه کانال یک میلیون و ۳۲۱هزار واحدی قرار گرفته است.

میدکو و بفجر بیشترین تاثیر منفی و ذوب و کالا بیشترین تاثیر منفی برروی شاخص را داشته‌اند.

شاخص هم وزن ولی با ۳۶۷واحد رشد به کار خود ادامه می دهد.

ارزش معاملات خرد هم تا اینجا به بیش از ۸۶۰میلیارد تومان رسیده است و حقیقی ها تا اینجا ۱۵۰ میلیارد تومان از بازار خارج کرده اند.

اوان با ۵.۵،خزامیا با ۴.۵ و دپارس با ۴ میلیارد تومان بیشترین ها از لحاظ ورود پول حقیقی بودند و بپاس با ۷۸،بفجر با ۶ و شپنا با ۴ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

درمیان صنایع نیز،گروه مواد و محصولات دارویی با ۴ میلیارد تومان بیشترین ورود و گروه بیمه و صندوق بازنشستگی با ۸۴ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را از آن خود کردند.