۰ نفر

گزارش نیمه اول معاملات امروز؛

دلتنگ روزهای سبز بورسی

۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 665939
دلتنگ روزهای سبز بورسی

امروز همانند دو روز گذشته شاخص کل شروعی مثبت داشت ولی هرچه از زمان معاملات می‌گذشت دوباره با فشار فروش همراه شد و روند نزولی به خود گرفت؛ تنها تفاوت روند شاخص کل در معاملات امروز نسبت به دو روز گذشته این بود که زودتر روند معکوس به خود گرفت. شاخص هم وزن ولی همچنان عملکرد بهتری نسبت به شاخص کل از خود نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛در نیمه معاملات امروز شاخص کل امروز را هم چنان دو روز گذشته مثبت آغاز کرد اما برخلاف این دو روز که شاخص از نیمه معاملات تغییر جهت می‌داد؛ امروز بعد از گذشت چند دقیقه از معاملات صبحگاهی روند نزولی پیدا کرد؛ به گونه ای که در ۱۲۰ دقیقه ابتدایی بازار شاخص کل با کاهش حدود ۴ هزار واحدی همراه شده است .سهم‌های دلاری و برجامی توامان بر این افت تاثیر گذار بوده‌اند و در این میان فملی، فارس، شسنا و حکشتی بیشترین تاثیر منفی برروی شاخص را داشته‌اند.

 شاخص هم وزن هم گرچه نسبت به ابتدای معاملات اندکی کاهش پیدا کرد؛ اما همچنان مثبت است و رشدی ۴۸۸ واحدی را رقم زده است. همچنان تک سهم ها و نمادهای کوچک نسبت به شاخص سازها بیشتر مورد توجه معامله‌گران قرار دارند و با تقاضای بهتری روبرو هستند.

پس از گذشت دو ساعت از بازار ارزش معاملات خرد به عدد هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است و حقیقی ها ۳۴ میلیارد تومان از بازار خارج کرده‌اند.

«آسیاتک» با ۲۵.۵میلیارد تومان بیشترین ورود پول حقیقی را ثبت کرده است. «خزامیا» با ۸ و «خدیزل» با ۵ میلیارد تومان در رده های بعدی قرار گرفتند.

همچنین «فارس» با ۱۲، «خصدرا» با ۸ و «گشان» با ۵ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

گروه اطلاعات و ارتباطات با ۳۰ میلیارد تومان ورود پول حقیقی از این حیث پیشتاز است و گروه محصولات شیمیایی با ۱۶میلیارد تومان،بیشترین خروج پول حقیقی از آن خود کرده است.