۰ نفر

با انتشار در روزنامه صبح امروز؛

آگهی فروش بلوکی ۱۳.۷۷ درصد ایران خودرو منتشر شد + سند

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۰۵
کد خبر: 655455
آگهی فروش بلوکی ۱۳.۷۷ درصد ایران خودرو منتشر شد + سند

پس از اعلام خصوصی‌سازی کامل شرکت‌های خودروسازی و واگذاری باقی مانده سهام دولت در ایران خودرو و سایپا، امروز یکشنبه مورخ دوم مرداد ماه ۱۴۰۱، آگهی فروش بلوکی سهام ایران خودرو در روزنامه اطلاعات منتشر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ایران خودرو آگهی فروش بلوکی ۱۳.۷۷ درصداز سهام خود را امروز مورخ ۲ مرداد ماه در روزنامه اطلاعات منتشر کرد. در این آگهی آمده است:

"در راستای راهبردهای ریاست محترم جمهوری جهت خصوصی سازی‌های شفاف و تحقق سیاست‌های اصل چها و چهار قانون اساسی و اهداف و ماموریت وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران برای فروش سهام دولت، شرکت‌های سرمایه گذاری سمند و گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو نیز مصمم‌اند به صورت تجمیعی معادل ۱۳.۷۷ درصد سهام شرکت ایران خودرو را به صورت بلوکی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه واگذار نماید.

متقاضیان محترم می ‌توانند برای اعلام آمادگی خرید و تکمیل فرم‌های مربوطه، جهت احراز صلاحیت عمومی و اهلیت تخصصی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۱۵ روز به معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی ایران خودرو واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج-شرکت ایران خودرو مراجعه نمایند."

image_2022-07-24_08-09-15