۰ نفر

در نیمه معاملات امروز؛

روز خوب بورس با لیدری خودرویی‌ ها / سهام‌ مورد اقبال بازار کدامند؟

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۲
کد خبر: 650404
روز خوب بورس با لیدری خودرویی‌ ها / سهام‌ مورد اقبال بازار کدامند؟

شاخص کل در نیمه اول معاملات امروز بورس با افزایش بیش از چهار هزار واحدی همراه شد. گروه خودرویی در معاملات امروز با تقاضایی خوبی همراه شدند. خزامیاد با ۱۴.۴ میلیارد تومان بیش‌ترین خالص خرید حقیقی را ثبت کرده‌ است.

اقتصادآنلاین؛ شاخص کل تا ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه معاملات امروز با افزایش ۴٬۳۱۲ واحدی همراه شد و تا سطح یک میلیون و ۵۰۷ واحدی پیش رفت.

شستا با ۵۳۹ واحد بیش‌ترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل داشته است و پس از آن خودرو با ۳۷۴، بفجر با ۳۷۰ و کگل با ۳۵۵ واحد تاثیر مثبت قرار دارند.

 گروه خودرویی امروز معاملات خوبی را تجربه می کند و خودرو و خساپا با افزایش تقاضا روبرو هستند.

 شاخص هم‌وزن هم در نیمه اول معاملات با افزایش بیش از ۲٬۲۷۶ واحدی همراه بود.

شاخص فرابورس نیز با رشد بیش از ۶۲ واحدی به سطح ۲۰٬۲۵۸ واحدی رسید.

01

02

کدام شرکت‌ها بیش‌ترین خالص خرید حقیقی را داشتند؟

خزامیاد با ۱۴.۴ میلیارد تومان بیش‌ترین خالص خرید حقیقی را ثبت کرده‌ است. کحافظ با ۱۳.۸ میلیارد،‌ مبین با ۷.۷ میلیارد و ستران با ۶.۶ میلیارد تومان بیش‌ترین خالص خرید حقیقی را ثبت کردند.

03

کدام شرکت‌ها بیش‌ترین ارزش معاملات را ثبت کردند؟

در ۹۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز، خگستر همانند چند روز گذشته با ثبت ارزش معاملات ۱۰۱ میلیارد تومانی، بالاترین ارزش معاملات را ثبت کرده است. دی با ۶۰.۴ میلیارد، شپنا با ۵۹.۱ میلیارد و فملی با ۵۶.۹ میلیارد تومان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

04

بیش‌ترین حجم معاملات مربوط به کدام شرکت‌ها است؟

تا ساعت ۱۰:۳۰ معاملات امروز، همانند چند روز گذشته، بانک دی با ۷۹۷.۷۲ میلیون سهم، بیش‌ترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است. شستا با ۳۸۸.۶۹ میلیون، خگستر با ۲۸۰.۰۹ میلیون و خودرو با ۱۹۹.۶۰ میلیون در رتبه های بعدی قرار داد.

05