۰ نفر

گزارش بازار در میانه معاملات؛

کدام سهام در معاملات امروز با تقاضای بالایی همراه هستند؟

۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبر: 647523
کدام سهام در معاملات امروز با تقاضای بالایی همراه هستند؟

تا ساعت ۱۰:۳۰ معاملات امروز، «فملی» بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده و «خگستر»، بیش‌ترین خالص خرید حقیقی را ثبت کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ بر اساس معاملات امروز تا ساعت ۱۰:۳۰ در این گزارش به بررسی سهامی می‌پردازیم که بیش‌ترین تقاضا را داشته‌اند.

سهام با بیش‌ترین نسبت حجم معاملات تا ساعت ۱۰:۴۵ به میانگین ۳۰ روز گذشته

حجم معاملات سهام بانک دی تا ساعت ۱۰:۴۵ برابر با بیش از ۸۰۰ میلیون رسیده‌ که نسبت میانگین سی روز معاملاتی گذشته، افزایش بیش از ۵ برابری را نشان می‌دهد. «ثفارس»، «شتولی» و «داراب» در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

photo_2022-06-25_11-15-52

سهام با بیش‌ترین ارزش معاملات تا ساعت ۱۰:۳۰

«فملی» با ۸۰ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان تا ساعت ۱۰:۳۰، بیش‌ترین ارزش معاملات را ثبت کرده‌ است. «خودرو» با ۶۸، «دی» با ۵۱ و «ثفارس» با ۴۲ میلیارد تومان در رده‌های بعدی قرار دارد.

ارزش معاملات

سهام با بیش‌ترین خالص خرید حقوقی تا ساعت ۱۰:۳۰

«شپنا» با ۱۳ میلیارد و ۷۸۶ میلیون تومان تا ساعت ۱۰:۳۰، بیش‌ترین خالص خرید حقوقی را ثبت کرده‌است. «فملی» با ۱۴، «فاسمین» با ۱۲ و «وپست» با ۱۲ میلیارد تومان در رده‌های بعدی قرار دارد.

خرید حقوقی

سهام با بیش‌ترین خالص خرید حقیقی تا ساعت ۱۰:۳۰

«خگستر» با ۲۲ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان تا این ساعت، بیش‌ترین خالص خرید حقیقی را ثبت کرده‌است. «ورنا» با ۱۴، «وساپا» با ۴ و «خپارس» با ۴ میلیارد تومان در رده‌های بعدی قرار دارد.

خرید حقیقی