۰ نفر

پس از برگزاری مجمع سالیانه؛

رشد ۵۲ درصدی درآمد عملیاتی چکاوه اعلام شد

۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبر: 640722
رشد ۵۲ درصدی درآمد عملیاتی چکاوه اعلام شد

کاغذسازی کاوه موفق به دریافت گزارش مطلوب از حسابرس مستقل گردید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت به منظور تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات شادروان کاوسی در محل کارخانه این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سهامداران، ناظرین قانونی، حسابرس مستقل، نماینده سازمان بورس، بازرس قانونی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد، موارد زیر بررسی و تصویب گردید:

۱- گزارش فعالیت شرکت توسط حسابرس و بازرس قانونی برای دوره‌ی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ قرائت شد و کاغذسازی کاوه موفق به دریافت گزارش مطلوب از حسابرس گردید.

۲- مجمع با تقسیم سود به ازاء هر سهم، ۴۰۰ ریال موافقت نمود.

۳- روزنامه اطلاعات بعنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین گردید.

۴- حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره مبلغ ۳۶ میلیون ریال تعیین گردید.

۵- مؤسسه حسابرسی آرمان آروین پارس به عنوان حسابرس قانونی و موسسه حافظ گام به عنوان علی‌البدل تعیین گردید.

پس از پایان مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت نیز برگزار و تطبیق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد.

در ارتباط با برگزاری مجمع، امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره کاغذسازی کاوه گفت: بر اساس صورت‌های مالی مصوب مجمع امروز، درآمد عملیاتی این شرکت با رشدی ۵۲ درصدی از ۲.۱۹۹.۴۹۴ میلیون ریال در سال ۱۳۹۹ به ۳.۳۵۰.۸۰۴ میلیون ریال در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

وی همچنین افزود: سود خالص شرکت با ۱۰.۳۳۶ میلیون ریال افزایش از ۳۱۸.۴۴۴ ریال سال ۱۳۹۹ به ۳۲۸.۷۸۰ میلیون ریال در سال ۱۴۰۰ رسیده است. نکته مهم دیگر مجمع، دریافت گزارش مطلوب از حسابرس مستقل است.

اسفندیاری در پایان با قدردانی از سهامداران شرکت گفت: از همراهی و صبوری همه سهامداران محترم کمال تشکر را دارم. کاغذسازی کاوه پس از خروج از زیان و همچنین خروج از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت در سال مالی ۱۳۹۹، روزهای خوبی را در سال مالی گذشته تجربه کرد و تمام تلاش همکاران عزیز من، تداوم موفقیت‌های چکاوه در سال جاری است. جا دارد از همه کارکنان تلاشگر و شریف کاغذسازی کاوه که در تولید، تامین، مقدمات و برگزاری مجمع و نیز اعضای محترم هیات‌مدیره تشکر و تقدیر ویژه داشته باشم.

رشد ۵۲ درصدی درآمد عملیاتی چکاوه اعلام شد

رشد ۵۲ درصدی درآمد عملیاتی چکاوه اعلام شد

رشد ۵۲ درصدی درآمد عملیاتی چکاوه اعلام شد

رشد ۵۲ درصدی درآمد عملیاتی چکاوه اعلام شد