امروز معامله‌گرها ۳۶۰میلیارد تومان سهام سیمان آبیک خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه سیمان، آهک و گچ تعلق داشت و هفت درصد از کل سهام سآبیک معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۶۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «سآبیک»، «نوری»، «کالا»، «خگستر» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۳۶۰میلیارد تومان سهام سیمان آبیک دست به دست شد، پتروشیمی نوری پس از معاملاتی به ارزش ۱۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بورس کالای ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «سیمان، آهک و گچ» تعلق داشت به طوری که ۵۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۵۲۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز هفت درصد از کل سهام سآبیک معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۳.۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۲نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.03.09

رتبه بندی ارزش معاملات 01.03.09