خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۴۵۸میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت اطلاعات و ارتباطات به ثبت رسید و همچنین سهام سیمان آبیک، ۳۰۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۷۳میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۱۶میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۵۸میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سآبیک»، «وآفر» و «ددانا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سیمان آبیک، ۳۰۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «شلرد»، «فنفت» و «غدام» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۶۸میلیارد تومان (۸۴ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۷۸ میلیارد تومان (۸۲ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سآبیک به هشت درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«اطلاعات و ارتباطات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۷میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات شیمیایی» با فشار فروش ۵۳میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

Image 1

Image 2