امروز معامله‌گرها ۲۴۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۸.۷درصد از کل سهام انتقال داده های آسیاتک معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۹۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خگستر»، «شپنا»، «آسیاتک»، «فملی» و «شبندر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۲۴۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۲۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام انتقال داده های آسیاتک نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۷۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۶۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۸.۷درصد از کل سهام انتقال داده های آسیاتک معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۴.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۹نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.02.28

رتبه بندی ارزش معاملات 01.02.28