خالص سفارشات خرید سهام از رقم ۲۶۶میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در صنعت مواد و محصولات دارویی بیش از سایرین بود و همچنین سهام ددانا ۱۰۳میلیارد تومان سفارش خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه، جمع صف‌های خرید حدود ۴۱۶میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۵۱میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۶۶میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «ددانا»، «ورنا» و «مدیریت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام داروساززی دانا، ۱۰۳میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. 

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۳۸میلیارد تومان (۸۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۳۲میلیارد تومان (۸۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶نماد و حجم صف‌های فروش در چهار نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شپارس به ۹.۴۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«مواد و محصولات دارویی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۰۳میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۶۳میلیارد تومان می‌شود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 4-minImage 5-min