خالص سفارشات خرید سهام از رقم هزار و ۳۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقضا در صنعت اطلاعات و ارتباطات بیش از سایرین بود و همچنین سهام آسیاتک ۲۶۵میلیارد تومان سفارش خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه، جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۳میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۳۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «آسیاتک»، «سیمرغ» و «شبریز» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام انتقال داده‌های آسیاتک، ۲۶۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. 

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۲۵میلیارد تومان (۵۴درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۳۴میلیارد تومان (۱۰۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۶نماد و حجم صف‌های فروش در یک نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف آسیاتک به ۱۴.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«اطلاعات و ارتباطات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۲۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «زراعت و خدمات وابسته» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۸۰میلیارد تومان می‌شود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 4-min

Image 3-min