امروز معامله‌گرها ۲۶۰میلیارد تومان سهام حمل و نقل گهرترابر سیرجان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۱۰درصد از کل سهام حگهر معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۶۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «حگهر»، «خساپا»، «زپارس»، «خکاوه» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۲۶۰میلیارد تومان سهام حمل و نقل گهرترابر سیرجان دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۱۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس (زپارس) با رشد ۴۱.۲درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۷۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۴۴۵میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات غذایی و آشامیدنی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۰درصد از کل سهام حگهر معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۱.۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.02.20

رتبه بندی ارزش معاملات 01.02.20