خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۶۲۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت اطلاعات و ارتباطات به ثبت رسید و همچنین سهام انتقال داده های آسیاتک، ۳۴۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «اسیاتک»، «خاور» و «خکاوه» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام انتقال داده های آسیاتک، ۳۴۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «خاور»، «انرژی۱» و «فافزا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۹۶میلیارد تومان (۷۱ درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۶میلیارد تومان (۱۰۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹ نماد و حجم صف‌های فروش در یک نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف «اسیاتک» به ۲۲.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«اطلاعات و ارتباطات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۸میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با فشار فروش ۶میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

Image 10

Image 11