خالص سفارشات خرید سهام از رقم ۵۴۶میلیارد تومان عبور کرد، سفارش خرید صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام خگستر ۸۸میلیارد تومان سفارش خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۹میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۵۴۶میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «خگستر»، «وساپا» و «خکاوه» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، ۸۸میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «کهرام»، «وشمال» و «فپنتا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۰۵میلیارد تومان (۵۵درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۹میلیارد تومان (۱۰۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۷نماد بوده است؛ گفتنی است حجم صف بتک به ۸.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۵۸میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۸۴میلیارد تومان می‌شود.

مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 5-minImage 6-min