امروز معامله‌گرها ۲۱۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۴.۳درصد از کل سهام کارتن‌ ایران‌ معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ امروز در مجموع حدود پنج هزار و ۱۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خگستر»، «خودرو»، «شپنا»، «خساپا» و «وبانک» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۲۱۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو دست به دست شد، ایران‌ خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام ایران خودرو دیزل (خاور) پس از بازگشایی ۱۲.۳درصد رشد قیمت را تجربه کرد و سهام سرمایه‌گذاری صبا تأمین (صبا) با رشد ۱۱.۸درصدی قیمت کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۹۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۴.۳درصد از کل سهام کارتن‌ ایران‌ (چکارن) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۴.۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.01.31

رتبه بندی ارزش معاملات 01.01.31