خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۳۹۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ثبت رسید و همچنین سهام سایپا دیزل، ۴۳میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۹۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «خکاوه»، «وپست» و «دجابر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سایپا دیزل، ۴۳میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «سنیر»، «انرژی۱» و «نمرینو» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۵۳میلیارد تومان (۶۱ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۲۷میلیارد تومان (۹۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در هیچ نمادی بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است ؛ گفتنی است حجم صف تکنوتار (تکنو) به ۳.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۸۱میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۶میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سیمان، آهک و گچ» با فشار فروش سه میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

Image 2

Image 3