امروز معامله‌گرها ۲۹۰میلیارد تومان سهام «شستا» خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۳.۱درصد از کل سهام « قچار» معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ امروز در مجموع حدود ۶هزار و ۶۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «خساپا»، «شتران»، «شبندر» و «خگستر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۲۹۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت تهران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام کشت و صنعت شریف آباد (زشریف) با رشد ۱۳.۱درصدی قیمت کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۷۹۰میلیارد تومانی دوم شد و « شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۱درصد از کل سهام فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال (قچار) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۹.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.01.29

رتبه بندی ارزش معاملات 01.01.29