خالص سفارشات خرید سهام از رقم ۶۲۲میلیارد تومان عبور کرد، سفارش خرید صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام وپست ۱۱۶میلیارد تومان سفارش خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۴۳میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۱میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۲۲میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «وپست»، «ورنا» و «وبانک» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پست بانک ایران، ۵۲میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «انرژی۱»، «وآذر» و «وزمین» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۹۵میلیارد تومان (۴۶درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۲۱میلیارد تومان (۱۰۱ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۸ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کفپارس به ۲.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» بااقبال‌ترین صنعت امروز با خالص خرید ۱۱۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۱میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با تقاضای فروش ۹میلیارد تومانی همراه است..

مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 3-minImage 1-min