خالص سفارشات خرید سهام به ۴۲۰میلیارد تومان می‌رسد. « اطلاعات و ارتباطات » با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف وآتوس به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۵۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «های وب»، «همراه» و «غزر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت داده گستر نوین، ۵۸میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش  «فنفت»، «گنگین» و «انرژی۱» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۳۵میلیارد تومان(۵۶ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۴ میلیارد تومان (۹۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۳ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف وآتوس به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«اطلاعات و ارتباطات» بااقبال‌ترین صنعت امروز با خالص خرید ۵۸میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مخابرات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۱میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با تقاضای فروش ۱۴میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 1-minImage 2-min