امروز معامله‌گرها ۴۸۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری سایپا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۶.۳درصد از کل سهام «وساپا» معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۴۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وساپا»، «ورنا»، «فولاد»، «شستا» و «شبندر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۴۸۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری سایپا دست به دست شد، سرمایه‌گذاری‌ رنا پس از معاملاتی به ارزش ۲۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام فرآوری زغال سنگ پروده طبس (کپرور) با رشد ۲۲.۷درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۸۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «سرمایه گذاری‌ها» با معاملات ۶۷۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۶.۳درصد از کل سهام «وساپا» معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۲.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هشت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۷نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.01.23

رتبه بندی ارزش معاملات 01.01.23