امروز معامله ‌گرها ۳۰۰میلیارد تومان سهام گروه بهمن خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۵.۶درصد از کل سهام مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۴۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خبهمن»، «خگستر»، «شپنا»، «خودرو» و «خساپا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۳۰۰میلیارد تومان سهام گروه بهمن دست به دست شد، گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۲۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال (وشمال) با افت ۲۴.۹درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و ۱۶۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۵۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۵.۶درصد از کل سهام مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن (بالاس) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.01.22

رتبه بندی ارزش معاملات 01.01.22