امروز معامله ‌گرها ۴۷۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۹.۳درصد از کل سهام بیمه حافظ معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز، در مجموع حدود پنج هزار و ۷۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خگستر»، «خودرو»، «خساپا»، «وبصادر» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۴۷۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو دست به دست شد، ایران‌ خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۴۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و ۵۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات ۵۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۹.۳درصد از کل سهام بیمه حافظ (وحافظ) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۴.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۹نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.01.21

رتبه بندی ارزش معاملات 01.01.21