در بورس امروز امروز معامله‌گرها ۵۱۷میلیارد تومان سهام خگستر خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۴.۹درصد از کل سهام سمگا معامله شد.

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ امروز در مجموع حدود ۶هزار و ۳۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خگستر»، «خساپا»، «خودرو»، «شپنا» و «شتران» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز معالاتی هفته معادل ۵۱۷میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۳۹۵میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و ۶۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات ۵۳۷میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۴.۹درصد از کل سهام سمگا معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۴.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۰سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۵نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

Image 17

Rankings