خالص سفارشات خرید سهام به ۸۰۰میلیارد تومان می‌رسد. «خودرو و ساخت قطعات» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ورنا به ۴.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۷۶۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «وساپا»، «ورنا» و «وپارس» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری سایپا، ۲۱۱میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۲۵میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۳۲میلیارد تومان (۷۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴نماد و حجم صف‌های فروش در یک نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف ورنا به ۴.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۵۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۱۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با بیشترین فشار فروش مواجه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 1-minImage 2-min