امروز معامله‌ گرها ۳۰۰میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۲.۶درصد از کل سهام دشت‌ مرغاب‌ معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ امروز در مجموع حدود سه هزار و ۹۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «خساپا»، «وبملت»، «شستا» و «شتران» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۳۰۰میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۲۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک ملت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام ایران‌ ترانسفو (بترانس) با رشد ۹.۵درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۸۴۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات ۴۲۰یلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۶درصد از کل سهام دشت‌ مرغاب‌ (غدشت) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۹.۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در پنج سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۰نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.01.08

رتبه بندی ارزش معاملات 01.01.08