۰ نفر

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران؛

مشکل فرابورس تا یک ساعت دیگر حل می شود

۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰
کد خبر: 623756
مشکل فرابورس تا یک ساعت دیگر حل می شود

روح الله دهقان: مشکل تاخیر در معاملات فرابورس زیرساختی و فنی است و احتمالا تا یک ساعت دیگر با رفع مشکلات، معاملات آغاز و با توجه به نظر ناظر بازار ساعت معاملات فرابورس تمدید می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سنا، مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهراندر خصوص تاخیر معاملات امروز فرابورس گفت: امروز سرورهای داخلی این شرکت دچار برخی مسایل زیرساختی شد که البته بخش عمده ای از آن تاکنون برطرف شده است و بقیه اقدامات لازم در این خصوص هم در حال انجام است. براین اساس، ممکن است تا حدود یک ساعت دیگر بتوانیم معاملات فرابورس را انجام دهیم.

روح الله دهقان، با اشاره به این که معاملات بورس تهران امروز با مشکلی مواجه نبود، بیان کرد: با تشخیص ناظر بازار به زمان معاملات فرابورس امروز که با تاخیر انجام شد حدود یک تا دو ساعت اضافه خواهد شد.

او با رد شایعه ظن دستکاری در هسته معاملات، تاکید کرد: این اتفاق کاملا فیزیکی و زیرساختی بوده و مشکل دیگری در این خصوص وجود ندارد.

لازم به یادآوری است، یک ساعت پیش از معاملات امروز، شرکت فرابورس در پیام ناظر اعلام کرد با توجه به مشکل فنی به وجود آمده در سامانه های معاملاتی فرابورس ایران، ساعت شروع معاملات در بازارهای فرابورس ایران متعاقباً اعلام می شود.