۰ نفر

سرخابی ها تعاونی می شوند؟

۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲
کد خبر: 618223
سرخابی ها تعاونی می شوند؟

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به استقبال و حمایت باشگاه پرسپولیس از طرح تعاونی شدن این باشگاه، گفت: در بحث واگذاری سهام سرخابی ها به مردم و هواداران، موضوع تعاونی داشتن نیست بلکه این است که آیا اراده ای برای این کار وجود دارد یا نه؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی مسکنی در باره طرح تعاونی شدن سرخابی ها و برخی مقاومتها نسبت به تعاونی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: این مقاومت نسبت به تعاونی شدن است نه تعاونی سهامی عام و دستگاهها به تعاون باور ندارند ولی این مسأله منتفی نشده و در حال بررسی است.

وی با اشاره به جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ایشان از این موضوع استقبال و حمایت کردند و این علاقمندی وجود دارد که در این راستا مقرر شده کارگروهی مشترک برای بررسی موضوع تشکیل شود. استقلال نیز از قدیم تعاونی داشته و آقای اولیایی مدیرعامل این تعاونی هستند و تعاونی پیشکسوتان بوده است.

به گفته مسکنی در بحث واگذاری سهام سرخابی ها به مردم و هواداران، موضوع تعاونی داشتن نیست بلکه این است که آیا اراده این کار وجود دارد یا نه؟

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره واگذاری ۱۰ درصد سهام دوباشگاه نیز گفت: این به منزله آن است که ۹۰ درصد دیگر در دست دولت است و همچنان دولتی است ولی ما تلاش می کنیم که با تبدیل سرخابی ها به تعاونی سهام عام مشارکت مردم و هواداران را داشته باشیم.