خالص سفارشات خرید سهام از رقم ۴۸۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در صنعت فرآورده‌های نفتی بیش از سایرین بود و همچنین سهام شتران ۹۵میلیارد تومان سفارش خرید داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۸۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شتران»، «غبهشهر» و «فایرا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت تهران، ۹۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «سدبیر»، «غدشت» و «ثقزوی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۹۰میلیارد تومان (۶۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۰میلیارد تومان (۶۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۹نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کارخانه فارسیت درود (سفارود) به ۳.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فرآورده‌های نفتی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۱۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۹۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌ها» با تقاضای فروش ۲۱میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 3-minImage 2-min