امروز معامله‌گرها ۶۳میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و سه درصد از کل سهام صنایع غذایی مینو شرق معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۳۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «فزر»، «برکت»، «برکتح» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۶۳میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو دست به دست شد، پویا زرکان آق دره پس از معاملاتی به ارزش ۴۲میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکتنیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام قند شیروان قوچان و بجنورد (قشیر) با افت ۳۸.۹درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۲۱۴میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۲۱۲میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز سه درصد از کل سهام صنایع غذایی مینو شرق (غمینو) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۶.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هیچ سهمی به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان نرسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۷نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.12.09

رتبه بندی ارزش معاملات 00.12.09