۰ نفر

اختصاصی اقتصادآنلاین؛

فیلم اعتراض شدید بورسی ها به یک نماینده مجلس

۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰
کد خبر: 615326
فیلم اعتراض شدید بورسی ها به یک نماینده مجلس

پنجشنبه گذشته بورسی ها طبق روال هفته های اخیر بار دیگر دست به اعتراض زده و اینبار مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. این تجمع که با حضور جمعی از زیاندیدگان بازار سرمایه در طول دو سال اخیر برگزار شده بود در دقایق پایانی شاهد حضور یکی از نمایندگان در جمع معترضان بود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ پنجشنبه گذشته بورسی ها طبق روال هفته های اخیر بار دیگر دست به اعتراض زده و اینبار مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. این تجمع که با حضور جمعی از زیاندیدگان بازار سرمایه در طول دو سال اخیر برگزار شده بود در دقایق پایانی شاهد حضور یکی از نمایندگان در جمع معترضان بود.

تجمع روز پنجشنبه بورسی‌ها در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در شرایطی برگزار می‌شد که جمع کثیری از معلمان نیز در اعتراض به وضعیت معیشتی خود اقدام به تجمع در همان محل کرده بودند. اما بورسی‌ها که برای ششمین هفته پیاپی دست به تجمع زده بودند خواستار رسیدگی به مطالبات خود بودند که به زعم آنها از سوی مسئولان و نمایندگان مجلس نادیده گرفته شده است.

اما نکته قابل توجه این تجمع که باعث شد نسبت به تجمعات قبلی متفاوت باشد حضور منصور شکراللهی، نماینده مردم کرمان در مجلس، بین معترضان بورسی بود. حضور این نماینده مجلس در جمع تجمع‌کنندگان بورسی باعث شد تا بسیاری از سهامداران زیاندیده نسبت به وضعیت بازار سرمایه اعتراضات خود را نشان داده و از رویکرد دولت و مجلس انتقاد کنند.