خالص سفارشات خرید سهام به ۱۳۵میلیارد تومان می‌رسد. «سرمایه گذاری‌ها» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف وسالت به ۳.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۲۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «وسالت»، «وبرق» و «واحصا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک قرض الحسنه رسالت، ۲۸میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «غدشت»، «تپکو» و «کایتا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۵۵میلیارد تومان (۶۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۸میلیارد تومان (۶۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف وسالت به ۳.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه گذاری‌ها» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۴میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با تقاضای فروش ۱۸میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید11-min22-min