خالص سفارشات فروش سهام به ۳۵میلیارد تومان می‌رسد. «سرمایه گذاری‌های استانی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف وشمال به ۶.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «وسالت»، «واحصا» و «وپست» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک قرض الحسنه رسالت، ۳۳میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وشمال»، «وسخوز» و «غدشت» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۳۵میلیارد تومان (۶۶درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۲۵میلیارد تومان (۵۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری چشم انداز توسعه شمال (وشمال) به ۶.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه گذاری‌های استانی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۵۴میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۸میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با تقاضای خرید ۴۶میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید1111-min2222-min