خالص سفارشات خرید سهام به ۶۵میلیارد تومان می‌رسد. «استخراج کانه‌های فلزی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ثقزوی به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۹۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «فزر»، «وسالت» و «سخواف» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت پویا زرکان آق دره، ۱۳۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وبرق»، «وسخوز» و «خاور» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۲۵میلیارد تومان (۸۶درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۲۰میلیارد تومان (۶۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در پنج نماد و حجم صف‌های فروش در ۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«استخراج کانه‌های فلزی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۱۳۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌ها» با تقاضای فروش ۴۵میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 7-minImage 6-min