۰ نفر

در گفت‌وگوی اقتصادآنلاین با یک کارشناس بررسی شد؛

پیش بینی بورس هفته آینده / شب عیدی بازار سبز می شود؟

۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبر: 608991
پیش بینی بورس هفته آینده / شب عیدی بازار سبز می شود؟

طبق تحلیل کارشناسان، با توجه به اخبار مثبتی که پیرامون مذاکرات برجام مخابره شده، انتظار می‌رود با کاهش قیمت دلار، صنایع دلار محور اصلاح داشته باشند. اما آیا روند کلیت بازار بهبود خواهد یافت؟

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ بر اساس پیش‌بینی کارشناسان به نظر می‌رسد با تغییر روند صورت گرفته در بازار، تقاضا در بازار افزایش یابد و به تناسب آن روند معاملات صنایع متوسط و کوچک بازار بهبود خواهد یافت·

مجتبی دیبا، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند شاخص کل را بررسی کرد و گفت: با توجه به روند معاملات امروز به نظر می رسد با افزایش تقاضا در بازار، معاملات خرد رونق یابند. در چنین شرایطی بازار مجددا در روند صعودی قرار خواهد گرفت و معاملات سوددهی برای سهامداران رقم خواهد زد.

وی بیان کرد: از طرفی دیگر، روند معاملات در سهام کوچک بازار بهبود یافته و به دنبال آن انتظار میرود معاملات هفته آینده در بازه مطلوب تری حرکت کنند.

دیبا در انتها گفت: با توجه به اینکه امکان ریزش دلار در هفته آینده وجود دارد، ممکن است صنایع دلار محور مجدد اصلاح داشته باشند. اما صنایع کوچک و متوسط بازار روند معاملاتی بهتری را خواهند داشت.