خالص سفارشات خرید سهام از رقم ۱۱۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام تجلی ۵۰میلیارد تومان سفارش خرید داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۷۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۱۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «تجلی»، «وسالت» و «خکاوه» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، ۵۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وبرق»، «وسخوز» و «تپکو» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۹۵میلیارد تومان (۶۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۲۰میلیارد تومان (۶۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در پنج نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بانک قرض الحسنه رسالت (وسالت) به ۵.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۶۲میلیارد تومان است و پس از آن گروه «استخراج کانه‌های فلزی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۶۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای فروش ۳۲میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 4-minImage 3-min