خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۱۷۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت فلزات اساسی بیش از سایرین بود و همچنین سهام مس شهید باهنر، ۳۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «فباهنر»، «وشمال» و «غدشت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام مس شهید باهنر، ۳۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسالت»، «خکاوه» و «سامان» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۶۰میلیارد تومان (۹۳درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۷۰میلیارد تومان (۵۹درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در هفت نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بانک قرض الحسنه رسالت (وسالت) به ۵.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۴میلیارد تومان است و پس از آن گروه « سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۸میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با تقاضای خرید ۵۳میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

1

2