خالص سفارشات خرید سهام از رقم ۳۰۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در صنعت فرآورده‌های نفتی بیش از سایرین بود و همچنین سهام شتران ۱۷۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۴۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۰۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شتران»، «شپنا» و «شاوان» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت پالایش نفت تهران، ۱۶۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وسخوز»، «غدشت» و «ثقزوی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۹۰میلیارد تومان (۷۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۵۵میلیارد تومان (۶۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۶.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فرآورده‌های نفتی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۲۵۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» با تقاضای فروش ۳۹میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید11-min22-min