خالص سفارشات خرید سهام به ۳۳۰میلیارد تومان می‌رسد. «فرآورده‌های نفتی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف وسالت به ۶.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۷۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۳۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شتران»، «شپنا» و «شبندر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت پالایش نفت تهران، ۱۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وشمال»، «غدشت» و «ثقزوی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۷۰میلیارد تومان (۵۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۸۰میلیارد تومان (۵۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بانک قرض الحسنه رسالت (وسالت) به ۶.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فرآورده‌های نفتی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۲۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش ۴۲میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید111-min222-min