خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۲۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت سایر محصولات کانی غیرفلزی بیش از سایرین بود و همچنین سهام سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال ۳۱میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۵۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وشمال»، «غدشت» و «تپکو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال، ۳۱میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شتران»، «نوری» و «وسالت» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۳۰میلیارد تومان (۸۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۷۰میلیارد تومان (۵۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بانک قرض الحسنه رسالت (وسالت) به ۶.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سایر محصولات کانی غیرفلزی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۶میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۳میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فرآورده‌های نفتی» با تقاضای خرید ۵۲میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

11

22