امروز معامله‌گرها ۲۳۰میلیارد تومان سهام تجلی توسعه معادن و فلزات خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۶.۴درصد از کل سهام فولاد افزا سپاهان معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ امروز در مجموع حدود دو هزار و ۹۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «تجلی»، «شتران»، «شبندر»، «شپنا» و «نوری» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۲۳۰میلیارد تومان سهام تجلی توسعه معادن و فلزات دست به دست شد، پالایش نفت تهران پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۵میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۴۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۳۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «استخراج کانه‌های فلزی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۶.۴درصد از کل سهام فولاد افزا سپاهان (فافزا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۰.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۴نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.11.03

رتبه بندی ارزش معاملات 00.11.03.g