۰ نفر

در گفت‌وگوی اقتصادآنلاین با یک کارشناس بررسی شد؛

پیش بینی بورس هفته آینده / اصلاح شاخص تا چه محدوده ای ادامه دارد؟

۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۵۸
کد خبر: 601488
پیش بینی بورس هفته آینده / اصلاح شاخص تا چه محدوده ای ادامه دارد؟

طبق تحلیل کارشناسان انتظار می‌رود بازار در روند فعلی خود باقی بماند، اما آیا امکان سقوط شاخص تا محدوده یک میلیون و ۲۶۰هزار واحد وجود دارد؟

 اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ به اعتقاد اغلب کارشناسان با توجه به اینکه شاخص کل در روز گذشته محدوده حمایتی خود را از دست داد و امروز نیز رشد کم‌رمقی را تجربه کرد، تا مشخص نشدن وضعیت برخی از سهم‌ها همچون پالایشی‌ها و خودرویی‌ها نمی‌توان از تغییر روند شاخص صحبت کرد.

امید پورمحمود، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: با توجه به روند معاملات امروز که بازار در حالت تعادلی قرار داشت و در انتهای معاملات وضعیت آن به مراتب بهتر شد، به نظر می‌رسد تا مشخص نشدن وضعیت برخی از سهم‌ها همچون پالایشی‌ها و خودرویی‌ها نمی‌توان گفت شاخص تغییر روند داده است یا خیر.

وی افزود: بنابراین به‌ نظر می‌رسد بازار هفته آینده نیز همچون روزهای گذشته وضعیت خوبی نداشته باشد و در رکود باقی بماند. از طرفی اخباری که از جلسه روز پنج شنبه مجلس و کارشناسان مخابره خواهد شد، می‌تواند بر روند معاملات بازار تاثیرگذار باشد.

پورمحمود در انتها گفت: انتظار می‌رود شاخص، در هفته آینده بازگشت داشته باشد، در غیر این‌صورت در ادامه روند نزولی، ممکن است شاخص تا محدوده یک میلیون و ۲۶۰هزار واحد اصلاح کند.