خالص سفارشات فروش سهام به ۱۹۵میلیارد تومان می‌رسد. «سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف وسالت به ۷.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۹۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۹۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وشمال»، «وسخوز» و «خفناور» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری‌ چشم انداز توسعه شمال، ۲۲میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «وسالت»، «هجرت» و «وحافظح» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۵میلیارد تومان (۸۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۱۵میلیارد تومان (۴۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در سه نماد و حجم صف‌های فروش در پنج نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف وسالت به ۷.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۲میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۱میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با تقاضای خرید ۲۸میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید11-min22-min