۰ نفر

در گفت‌وگوی اقتصادآنلاین با یک کارشناس مطرح شد؛

پیش بینی بورس فردا ۲۰ دی۱۴۰۰ / برجام تابلوها را سرخ کرد؟

۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۰۷
کد خبر: 597913
پیش بینی بورس فردا ۲۰ دی۱۴۰۰ / برجام تابلوها را سرخ کرد؟

پیش‌ بینی کارشناسان حاکی از تداوم روند فعلی بورس در روزهای پیش‌رو است، اما آیا در طول روزهای آینده روند فعلی بازار بهبود خواهد یافت؟

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ به زعم عده‌ای از کارشناسان روند نزولی بازار همچنان ادامه خواهد یافت، همچنین به نظر می‌رسد خروج پول از بازار سرمایه و صندوق‌های درآمد ثابت همچنان ادامه داشته باشد.

مهدی مهدیانی، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات را بررسی کرد و گفت: با توجه به روند نزولی که بازار در روزهای گذشته، پیش‌بینی می‌شود این روند نزولی تا پایان هفته ادامه داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد خروج پول از بازار سرمایه و صندوق‌های درآمد ثابت همچنان ادامه داشته باشد.

مهدی مهدیانی

وی بیان کرد: بنابراین می‌توان گفت در هفته آینده نیز روند رکودی ادامه خواهد یافت، این شرایط نشان می‌دهد سهامداران انتظار دارند تا در قیمت کمتری خرید کرده و وارد بازار شوند. متاسفانه دولت نیز در بخش هدایت نقدینگی به سمت بازار سرمایه عملکردی ضعیف داشته و بازارهای موازی شرایط جذاب‌تری برای سهامداران خرد دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از طرفی فرسایشی شدن مذاکرات برجام و حاصل نشدن نتیجه‌ای پیرامون آن، در روند بازار سرمایه بی‌تاثیر نبوده و معامله‌گران منتظر مشخص شدن تکلیف بازار هستند.